Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J91a52r91a 71R13a27n76k

17. 8. 2017 20:07

Mam husi kuzi po celem tele, navstivla jsem pred dvema lety Jachymov a jeho museum. Tata delal nekolik let jako elektrotechnik na spinacce, ktera zasobovala komunisticke koncentraky. Nikdy na to nezapomenu, vypravel hruzne veci, kdy videl vezne, neda se to popsat.

Vas clanek by mel byt v ucebnicich dejepisuR^R^

Mame skutecne tristni minulost, neni na co byt hrdy.

3 0
možnosti
JR

J72a32r21a 42R89a67n72k

17. 8. 2017 20:10

Nerozumim druhe vete v nadpisu....;-(

1 0
možnosti
VV

Ani ja. zrejme aby se mohli zucastnit diskuse i ti tenkrat angazovani.

0 0
možnosti
Foto

Kdybyste, a nejen Vy, četli nejen nadpisy a perexy, ale celé články, dtto i příspěvky bez soustředení se na to, kdo je psal, ale na jejich obsah(!), nemuseli byste být za tak prostoduché ,,přispěvatele"!

2 1
možnosti
Foto

Hezký den, ta druhá věta reaguje na toho hlídače ve Vykmanově II, který mi tam toho Havla nemilosrdně napálil jako zdroj všech polistopadových problémů...prostě mě natvrdo sejmul, protože jsem ho v dešti a zimě vytrhnul z nedělního podvečerního spánku u televize na vrátnici:-)

3 0
možnosti
JR

J75a56r88a 97R66a53n12k

23. 8. 2017 5:15

Dik, vratila jsem se pro vysvetleni, nejsem bohuzel tak in , jako zdejsi senior "prispevatel", ale uz jsme si na nej zvykli LOL

0 0
možnosti