Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdržováním staveb Děti Země, a jim podobné organizace, tyto stavby značně prodražují. Osobně bych navrhoval nechat jim vyúčtovat každé finanční navýšení, vzniklé jejich přičiněním. To by jim okamžitě zavřelo huby. Přestože by plánovaný obchvat měl vést nedaleko mého bydliště, jsem jednoznačně pro jeho brzkou realizaci.

0 0
možnosti

J23a27n 51R60á68ž

5. 1. 2018 14:13

Děti země jsou jejími vedoucími vedeni z cílem, co nejvíce stěžovat budování infrastruktury a vydělávat na tom. Čili najít formální chyby ve stavebním řízení a soudně napadat postup úřadů nikoliv z cílem ochrany zájmů občanů, ale vytvářet protispolečenský teror skrytý za populistická hesla o ochraně životního prostředí. .

Např. Děti země napadli pokračování rekonstrukce a rozšíření tří úseků D1 čistě z formálních důvodů. Výsledkem tak je zpoždění této důležité stavby minimálně o rok, další pokračování dálničních kolon, rizika nehod a zhoršení životního prostředí v okolí dálnice. Stejně se D1 bude rozšiřovat a měnit její povrch, tomu zabránit nemohou a dobře to ví, takže jediným jejich cílem je do procesu provádění této stavby hodit vidle a vyvolat tak její zpoždění a prodražení.

Chápu snahy ekologů nedovolit, aby nějaká nově plánovaná stavba zasáhla negativně do životního prostředí, ale dělat obstrukce jen proto, aby se rekonstrukce pro občany životně důležitých dopravních staveb jen prodloužila, považuji za zvrhlý výnosný byznys několika zainteresovaných lidí ve vedení této organizace a jejich právníků.

0 0
možnosti

Nevěřím, že za tzv. Dětmi a jinými organizacemi nestojí vlivní "sponzoři". Proč by to jinak dělali a hlavně za co? Který normální pracující člověk má čas a prostředky studovat rozhodnutí o stavbě na druhém konci republiky???

0 0
možnosti
Foto

Jen upřesním, aktuálně běží vyhodnocení výběrového řízení na první část - Příborská - Frýdlantská (s napojením na D56). Takže pokud se některá z osmi firem neodvolá (šance je sice malá, ale je), tak by se fakt mohlo ještě na jaře začít. Po dokončení by se mělo hlavně ulevit směru Ostrava-Ostravice.

Jak to bude s částí přes Morávku je bohužel zatím ve hvězdách :-(

0 0
možnosti

Navrhuji řešení : postavit tyto organizace mimo zákon zvláštním dekretem a zainteresovat odpovědné úředníky na tom aby s velkou citlivostí s dosažitelnými fakty posuzovali každou takovou stavbu se všemi ohledy na přírodu ale v žádném případě nelze dopustit aby podobné organizace vykrádali náš společný majetek tím že budou tyto stavby prodražovat, nechápu jak mohou tyto stavby zdržovat bez pečlivé znalosti místní fauny i flory.

1 0
možnosti

No ja bych byl v tech soudech opatrnejsi. Nechci obhajovat eko organizace, ale pricinou prutahu nejsou oni, ale ti, kteri pripravuji takove podklady, ktere jsou napadnutelne. Pokud chceme resit problem, musime najit jeho pricinu. A ja bych se spis ptal odpovednych uredniku, proc nejsou schopni ani po desetiletich pripravit dokumentaci dost kvalitni nato, aby jeji napadani nemohlo trvat nekdy i desitky let. A nezlobte se na me, ale takove ty naznaky, ze uz to s temi rozklady stacilo a ze bychom mohli primhourit oko...kde to jsme? Jak nastavite tu hranici, kdy je to jeste v pohode v rozporu se zakonem, a kdy uz ne? To nelze. Takze bud bude ta priprava staveb stoprocentni, anebo budeme svedky nekonecnych odkladu. Ale eko organizace za to opravdu nemohou.

0 2
možnosti
Foto

Ano, proto také píšu, že úředníky ani státní instituce nijak neobhajuji, protože ta rychlost a preciznost práce je neuvěřitelná. Kdyby se takto fungovalo v byznysu, tak by všechny firmy okamžitě zkrachovaly. Navíc mám osm měsíců zkušenosti s prací pro stát, a když jsem to viděl, tak jsem co nejrychleji pelášil pryč. Jakou máme kvalitu státního aparátu do značné míry vypovídá o společnosti jako celku...

To slabé místo argumentace, které popisujete, si uvědomuji. Spíš to bylo vedeno tak, že když se řekněme bavíme o tom, že v tom projektu není dostatečně vyřešeno odhlučnění ve smyslu postavení nějakých zábran, tak to je přece věc, kterou je možné řešit za běhu, ne kvůli tomu stát X měsíců. Ostatně kdyby podobná kreativita v byznysu nefungovala, nikdy bychom nic nevyrobili. Upřímně na stoprocentnost ničeho v životě kromě smrti nevěřím. Jsme jenom lidi. Když použijeme zdravý rozum, tak přece víme, co má relevantní dopad, co nikoliv.

2 0
možnosti
Foto

Nevím, proč už "Děti země" nejsou dávno postavené mimo zákon a trestně stíhané jako ekologičtí teroristé. Karma R^

10 0
možnosti

Občas si pokládám otázku, jak by to u nás asi vypadalo a co by se odehrálo, kdyby u nás 40 let nevládli komanči, ale zelinky se stejnou mocí.

5 0
možnosti

No, jakkoli nejsem fanda násilí, tak tady bych viděl jako optimální použít staré osvědčené recepty, kdy takový kverulant dostal po čuni a k tomu jasné doporučení, aby si dal příště pohov. A když nedal, tak dostal zase a více. Dříve či později to pochopí každý. On i pan Patrik má nepochybně svá slabá místa. A silně pochybuji, že má chuť a odvahu se stát mučedníkem.

4 0
možnosti

Presne jak pises, nerozumis tomu a stejne kafras. Ta trasa prutahu(ne obchvatu) je zkorumpovana uz od zacatku do konce a kazdy, kdo ji podporuje je zlocinec. Nafotis si krasne fotky reky Moravky a stejne ti nebude vadit, ze diky zkorumpovanosti politiku by ji meli nevratne znicit buldozery.

1 5
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS